CHOCOLA

Vergeet hoestdrankjes en eet chocolade! Dat is de enige échte remedie tegen vervelende hoestbuien, volgens hoestexpert professor Alyn Morice van de Universiteit van Hull. Door de structuur en droogheid van chocolade blijft het in de keel plakken.Hoe stroperiger, hoe beter. Daardoor worden zenuwuiteinden afgedekt met een laagje cacao en andere hoest-onderdrukkende bestanddelen. Dat betekent dat ze niet meer worden geprikkeld. Pilletjes waarin cacao is verwerkt, werken dus ookgoed tegen het hoesten.

bron : ZINGmagazine en Nu.nl

DOP_Deventer OpenPodium zondag 6 maart 2016

The Liberation Singers én Kerstkoor Colmschate zijn ook aanwezig. Zij zingen in de foyer 1e verdieping tussen half 1 en half 2.                          DOP is het evenement waar amateurverenigingen en groepen zich presenteren aan het grote publiek en vindt jaarlijks plaats op de eerste zondag van maart.

Tussen 12.30 en 17.30 uur zijn de diverse optredens te zien in  zalen en foyers van de Deventer Schouwburg en de foyer van de Leeuwenkuil. Ieder optreden duurt maximaal 30 minuten en ook dit jaar staat weer een team van deskundige recensenten paraat om de optredens beoordelen.

DETAILS EVENEMENT

DATUM

06-03-2016
DAG
Zondag
TIJD
12.30-17.30
LOCATIE
Deventer Schouwburg/Leeuwenkuil
LEEFTIJD
alle leeftijden
PRIJS
gratis

Op 5 Juli 2012 om 17.00 was de Stichting Projectkoren Colmschate een Feit!!!

De oprichting van de Stichting Projectkoren Colmschate heeft plaatsgevonden op 5 juli 2012.
Het Kerstkoor Colmschate en The Liberation Singers zijn met ingang van het seizoen 2012-2013 activiteiten (projecten) van deze stichting.

Kerstkoor Colmschate bestaat in 2016 19 jaar                                                                         Het kerstkoor brengt elk jaar KERSTsfeer in o.a.verzorgingshuizen, bij het Rode Kruis, maar ook bij de bezoekers aan het Dickensfestijn in Deventer. Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor Uw organisatie, neem dan svp contact met ons op.